Alla inlägg under augusti 2015

Av Conny Smedberg - 7 augusti 2015 14:18

hej det var ett tag sen jag var här så nu är jag här det har ju hät en hel del jag har ju varit med i tidningen det var om mitt bad det ska läggas ner men det vet ju dom fästa om jag hoppas att det går så långt så dom ändar sig  det var om badet jag ska ut med min tjej Tessan och min kopis Sara och vi ska åka båtmen vi ska se först om rixfärdschänsten går igenom först det var om båten sen har jag och Tessan och Sara jobbat på yran det är kul att jobba där vi säljer yran knappar och lotter det var om yran 

jag och min tjej Tessaan hade mys i går det var om mitt och Tessans mys 

jag ska åka till blickpunkten i kväll ch dansa jag hoppas att Tessan bjuder upp mig annars får jag bjuda upp Tessan jag får hoppas att det blir bra väder får jag göra 

jag får väl se om det går att ta sig in med rullstolen in pm dansen för jag har inte varit där 

det var allt jag hade nu 

håll koll på bloggar i fån mig tack och hej så länge 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards