Direktlänk till inlägg 2 september 2014

livet

Av Conny Smedberg - 2 september 2014 11:01

mitt liv är bra nu jag har en tjej som är bra ja känner att det funkar tycker jag det r så här att jag har en fin bostad med det är bra att dom har gjort om sen när jag var i hom med en annan tjej så fick jag inte gå ut det var synd det jag har det bra nu som jag har det nu för jag tar med mig min tjej om jag ska ut sen kan jag ha roligare nu en förut jag är så glad att jag har kommit ut ur det gammla livet för jag mådde inget bra men nu mår jag bra för har man en tjej som ka ta ut mig det känns bra jag är ju så sosijal så det höll på att gå åt skogen med mina väner för när jagb skulle bort så skulle jag ringa ringa till hon som jag var ihop med och säga vad jag skulle göra för jag ville inte sitta fast i någon som jag jag ska ringa hela tiden men nu har jag ju en annan tjej och det funkar bra så jag är nöjd med det jag har men iblad vill min hjärna styra tessan men då får jag tygla mig och det går bra det tycker jag som i morsse så ville jag äta frukost med tessan men det gick inte att göra det när tessan kom tillbak så hade jag börjat med min macka om man går till mig själv så kan jag inte syra folk som jag har gjort för när jag har styrt så har det låtit så här jag tar när tessan skullr hämta några tablätter på apoteket vi var ju där dagen innan hon skull ditigen då sa jag så här conny till tessan kan jag få följa med tessan till conny nej detta måste jag fixa själv conny till tessan jag vill följa med du vet hur dom är på jobbet tessan till conny jag måste få göra något själv conny vart tokig assistenten till conny nu får du ge dig tessan säg åt conny  tessan till conny jag kommerr snart då kan vi ta en annan tur conny till tessan du lovade mig i går att jag skulle få följa med assistente till conny du är som ett barn så var det då men nu är det inte så uta nu är det lugnt är det men det är lite kvar känner jag i bland men det är snart borta men hur ska man göra då mvh conny 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Conny Smedberg - 15 januari 2016 13:28

hej i dag är det kallt ute det är ju synd att det är så kallt ute men då är det tur att man har tak på huset så man inte fryser det hade varken du som läser detta eller jag tyckt om  nu vill jag ha sommar snart men det finns ju folk som gillar de...

Av Conny Smedberg - 21 december 2015 11:35

hej på er nu är jag här igen det var ett tag sen men det blir så men jag försöker att vara här så mycket som det bara går men nu är jag här det har ju hänt en del tx Tessan och jag har gjort slut men vi är vänner och det är bra det det var det om det...

Av Conny Smedberg - 7 augusti 2015 14:18

hej det var ett tag sen jag var här så nu är jag här det har ju hät en hel del jag har ju varit med i tidningen det var om mitt bad det ska läggas ner men det vet ju dom fästa om jag hoppas att det går så långt så dom ändar sig  det var om badet jag ...

Av Conny Smedberg - 16 juni 2015 21:58

hej nu är jag här igen det är dags att blogga igen.det var den 14 november jag gjorde det.  nu kommer det lite vad jag har gjort jo jag har firat 1 år med min tjej Tessan  sen hade jag ju vattkoppor efter julen av marias barn hade det  sen har ...

Av Conny Smedberg - 29 november 2014 11:31

hej det var ett tag sen men det blir så men nu ska jag börja med detta igen nu vet ni  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards