Alla inlägg under juli 2014

Av Conny Smedberg - 29 juli 2014 23:22

hej nu är jag här igen jo jag har ju tjej och då vill jag vara ren och fin jag vill lukta gått gått så att jag inte luktar akunk för det är inte min grej men hur ska man göra då jo man tar en slang och sen tar man och vider på en på en kran och sen tar man lite tvål och tvålar in sig sen tar man håret och sen skamponerar håret sen tar man och spolar hela kroppen men jag glömde en sak allra först ta av er klderna annars blir det blött för om ni går in i duchen så kommer in på att oj jag har gömt att ta av mi g kläderna så då får man börja om med allt hoppas att ni läser detta 

mvh conny 

Av Conny Smedberg - 29 juli 2014 15:13

hej jo nu kommerjag igendet är kul det vi har pratat om ett problem som jag har det är att jag låter andra prata åt mig och det är ju inte bra för jag vill ju kunna säga saker utan att andra gör det åt mig det är ju inte rätt jag måste klara det själv jag är bra på att prata och säga saker men då om jag inte klarar det då får jag hjälp med det av tessan men jag ska försöka själv först sen kan dom ta över om jag skulle tappa bort mig i orden när jag pratar då kan det vara skönt att dom som är med mig tar det då 

mvh conny

Av Conny Smedberg - 28 juli 2014 22:37

nu är det så här att det är så kul att skriva blogg jag själv sitter och funderar och skriver nina tankar på lite av varje det är jag bra på är jag arg på något så skriver jag en hel del är jag glad så skriver jag för att det är kul nu vet ni 

Av Conny Smedberg - 28 juli 2014 22:08

hej nu är jag härigen som ni alla vet så var ju min tjej borta med en så jag och emlie tog det lugnt  jag tittade på film innan julius kom och det dröjde inte länge för en det lät plng plång och in kommer tessan och en till jag hade faktist hunnit sakna tessan mycket sen drogb vi och fiska sen när vi kom dit så var det så att det började regna fort under ett trädsen fiskade vi lite till och sen så vart det dåligt väder då sprang vi hem och tog av mig det blöta kläder som jag hade sen var det ingeet mer 

Av Conny Smedberg - 28 juli 2014 12:11

hej i dag blir jag själv med assistent emmlie för min tjej tessan ska åka i väg en stund men den studen går så fort för jag tycker om tessan så mycket så att hon är värd att åka en stund så jag hinner sakna tessan för hon är ju med mig 24 7och det vill jag men det är ju så att hon vill göra annat med det vill jag att hon ska få göra för att hon är en bra tjej och då kan jag lita på tessan jag ska krama tessan när hon kommer hem det var allt för nu 

Av Conny Smedberg - 26 juli 2014 21:19

hej nu är jag tillbaka med mina tankar jag har måga tankar jagså jag skiver lite jo det var en dag jag tenkte på ensak hur det ska bli för mig det tog jag i en tidigare blogg om ni kommer ihåg det det jag glömde då det var att var bar en för smak på hur det kommer att se utmen det åter kommer jag med då men nu en tannike över vad jag ska få jag ska få en fjärkontråll till mitt rumm det är min önskan att jag ska få men det blir så med då funkar det så här att jag trycker på en knppså åker dörren upp det blir bra det det är inte av lat het jag skkaffar en sådan utan jag vill kunna köra in och stänga själv det ska bki bra jag hoppas det nu ska jag göra lite annat slut 

Av Conny Smedberg - 26 juli 2014 18:16

hej här en varam kille i dag som skriver jag är glad åt värmen men det finns en gräns för mig med det ska ni veta att det finns det gör det men man ska inte klaga det är ju väre på vintern så är det så kallt så att min permobill fryser men nu är nu det är så här att nu vill jag komma ur en sak som jag har problem med det är så här att jag viill att någon annan ska brätta för dom som jag ska tala med själv om jag tx jag pratar med tessan så säger jag till någon annan ta det du hur ska jag göra för att komma ur det för det är ju minna ord som dom som jag pratar med som vill höra mig prata det kan ju bli fel om jag ska prata med folk i bland men jag vill ta mig ur det för det är inte jag det heller men jag bygger et annat liv men jag vetb inte vad jag ska börja med att låta bli att fråga tessan vad det är för sms eller ska jag ta detta som jag sa först jag tycker att det ska gå bra att inte säga gör det du uta att jag kan göra det själv annars vet inte jag ha det så bra ni kan i från conny som är varm 

Av Conny Smedberg - 26 juli 2014 00:19

hej nu har jag varit duktig jag har inte frågat min tjej om vem det var som skrev till hon för jag vill inte göra det  jag vill visa min bästa sida av mig så har jag tagit ett alla som läser stort steg ut ur mitt gammla jag god natt 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards